تبلیغات
- تاریخ ارسال : 1 تير 1395
- بازدید : 1042
فواید بازاریابی از طریق اینترنت
هیچ فرمول جادویی برای بازاریابی اینترنتی وجود ندارد. برای داشتن بازاریابی اینترنتی موفق، به یک برنامه دقیق و کاربردی احتیاج است که نتایج آن به طور مرتب مورد بررسی قرار گیرد.
هدف از بازاریابی اینترنتی، نه تنها افزایش ترافیک وب سایت است، بلکه افزایش تعداد و حتی کیفیت مشتریان تان نیز می باشد.
ایجاد طرح کلی بازاریابی اینترنتی در یک فرایند چهار مرحله ای به شرح زیر صورت می گیرد:
جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل آن
تعیین اهداف وب سایت مورد نظر
طراحی استراتژی بازاریابی اینترنتی
اجرا و پیاده سازی استراتژی طراحی شده
استراتژی های بازاریابی اینترنتی
تبلیغات کلیکی گوگل
حقیقت اینست که شما می توانید از همین فردا با هر کلیدواژه ای که می خواهید، در بالاترین نتایج به دست آمده گوگل قرار گیرید.
بدیهی است که این امر به معنای یک انفجار در فروش محصولات شما و یا رسیدن به هر خواسته ای است که از وب سایت تان انتظار دارید!
ایمیل مارکتینگ
بازاریابی از طریق پست الکترونیک (ایمیل مارکتینگ) یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی برای هر نوع تجارتی و در هر اندازه ای به حساب می آید.
شما می توانید نتایج فوق العاده ای با بازاریابی از طریق ایمیل با سرمایه گذاری کمی، به دست آورید.
بازاریابی شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی دارای ارزش بسیار بالایی هستند چرا که اکثر مردم عضویت و فعالیت در انجمن های آنلاین را دوست دارند.
همچنین بازاریابی شبکه های اجتماعی کارایی بیشتری داشته و نتایج نشان می دهد که این نوع بازاریابی ۱۵۷۸ درصد بهتر از تبلیغات کلیکی در زمینه بازگردانی سرمایه موثر می باشد.
منبع : پایگاه خبری آتیه کار
مطالب مرتبط
بخش نظرات
.